توپ، بصیرت، جام
هر بار که مرا می بیند. با خنده سراغ توپ می گیرد!. توپ هایی که هیچکس ندید!. اما همه جا جار زدند!. ادعایی مبنی بر اینکه در انتخابات دور پنجم؛ نامزدی، به تیم ها و مدارس و برخی مردم توپ رایگان داده است. چرا که او معاونت سازمان تربیت بدنی کشور را بر عهده داشت. من نیز از افراد اطراف او بودم. این شد، که از آن به بعد از من توپ می خواست!. هیچ وقت میلی برای پاسخ به او نداشتم. اما دیروز موقعیتی مناسب فراهم بود. حیفم آمد، سکوت کنم. با سه نفر از دوستان هم فکرش، ایستاده بودند. در مقابل آنها قرار گرفتم. احوالپرسی کردند. و باز با خنده سراغ توپ گرفت!. این بار با یک تیر چهار نشان می زدم. این شد که زبان گشودم و پاسخ دادم.
توپ دیگر شما را کم است. باید جام قهرمانی بگیرید. جام داشتن بصیرت!. هر انتخاب تان از دیگری با بصیرت تر بود. این آخری دیگر اوج بصیرت تان بود!. جام می خواهید!. مدال می خواهید!.
پی نوشت:
ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین ع را به همه ی دوستان عزیز تسلیت می گویم و التماس دعا دارم.